한국인 선정 올팝100해설

31.I'll Be There sung by Jackson 5

Marine Kim 2021. 9. 23. 14:32

I'll Be There sung by Jackson 5

 

 

You and I must make a pact

 

We must bring salvation back

 

Where there is love, I'll be there

 

I'll be there

 

당신과 나는 협약을 맺어야 해요

 

우린 구원의 손길을 가져와야 해요

 

사랑이 있는 곳으로 내가 그리로 갈게요

 

 

 

I'll reach out my hand to you

 

I'll have faith in all you do

 

Just call my name and I'll be there

 

당신에게 손을 내밀게요

 

당신이 하는 모든 걸 믿을 게요

 

그저 내 이름을 부르세요, 그러면 내가 그리로 갈게요

 

 

 

And oh I'll be there to comfort you

 

Build my world of dreams around you

 

I'm so glad that I found you

 

I'll be there with a love that's strong

 

I'll be your strength, I'll keep holding on (holding on )

 

Yes, I will yes I will

 

당신을 위로해 주기 위해 그리로 갈게요

 

당신을 중심으로 내 꿈의 세상을 만들어요

 

당신을 찾게 되어서 너무 기뻐요

 

굳건한 사랑과 함께 내가 그리로 갈게요

 

당신의 힘이 될게요, 끊임없이 버텨줄게요

 

그래요 내가 그리 할게요 그럴 게요

 

 

 

Let me fill your heart with joy and laughter

 

Togetherness, well that's all I'm after

 

Whenever you need me, I'll be there (I'll be there)

 

I'll be there to protect you

 

With an unselfish love that respects you

 

Just call my name and I'll be there

 

당신의 마음을 환희와 웃음으로 가득 채울 게요

 

일체감, 그래요 그게 내가 추구하는 전부에요

 

당신이 나를 필요로 할 때는 언제나 나는 그리로 갈게요

 

당신을 지켜주기 위해 그리로 갈게요

 

배려 가득한 사랑으로 당신을 존경해요

 

그저 내 이름을 부르세요, 그러면 내가 그리로 갈게요

 

And oh I'll be there to comfort you

 

Build my world of dreams around you

 

I'm so glad that I found you

 

I'll be there with a love that's strong

 

I'll be your strength, I'll keep holding on (holding on)

 

Yes, I will yes I will

 

 

 

<!--[endif]-->

 

If you should ever find someone new

 

I know he'd better be good to you

 

'Cause if he doesn't, I'll be there

 

Don't you know, baby, yeah yeah

 

I'll be there, I'll be there, just call my name

 

I'll be there

 

당신이 만에 하나라도 새로운 누군가를 찾게 되면

 

그 사람이 당신에게 잘해야 할 거라는 걸 알아요

 

왜냐하면 만약 그렇지 못하면, 내가 그리로 갈 거니까

 

내 사랑 아직도 모르시나요?

 

내가 그리로 갈게요,~, 그저 내 이름을 부르세요

 

내가 그리로 갈게요

 

 

 

(Just look over your shoulders, honey - oo)

 

그저 당신의 어깨 너머로 한번 봐요, 내 사랑!

 

 

 

I'll be there, I'll be there, whenever you need me